dinsdag 10 juli 2018

Cindy Alvarez Garcia (27) steunde haar Mateus Uribe tijdens WK-voetbal in Rusland

Colombiaans model en tv-persoonlijkheid stal de show op de tribunes

(Bron foto: Pulzo)
'Ik ben zeker trots op wat hij allemaal heeft bereikt'


Cindy Alvarez Garcia is de vriendin van Mateus Uribe, de Colombiaanse voetbalinternational die tijdens de strafschoppenserie de cruciale misser achter zijn naam kreeg. Zijn spetter knalde via de onderkant van de lat uit het doel, waardoor Engeland de strafschoppenserie uiteindelijk met een marge van één won. De 27-jarige middenvelder van het Mexicaanse Club América kon daardoor naar huis.



A post shared by CINDY ALVAREZ GARCIA (@cindyalvarezgarcia989) on


Al steunde Alvarez Garcia haar vriend ook op Russische bodem. Ze stal de show op de tribunes in de diverse stadions waar Colombia speelde. Foto's postte ze ook vrolijk op haar Instagram-account en zelfs op YouTube zijn speciale videocompilaties van haar bezoek aan het WK 2018 te vinden.


Alvarez Garcia is in Colombia een bekende verschijning. Zowel als model voor verschillende merken en bedrijven en als tv-presentatrice. Ze werd 27 jaar geleden geboren in Remedios, Antioquia. Al vroeg wist ze dat ze bekend wilde worden. Al op negenjarige leeftijd werd ze verkozen tot prinses tijdens de Miss Antioquia-verkiezingen. Later nam ze ook deel aan de Miss Colombia voorronden. Ze haalde ook één keer de finale.







Haar debuut voor de televisie maakte ze op de regionale televisie. Zo verscheen ze bij de zenders CNC en Cosmovisión. Bij die laatste presenteerde ze zelfs een sportprogramma. De naam van het programma was Fútbol del bueno ('Het beste voetbal'). Daarin kreeg ze een vaste rubriek: El Tocador de Cindy. Daarin interviewde ze spelers en hun familie. 'Dat waren mooie momenten, waar ik erg van heb genoten. Ik kijk er naar uit om dit werk te hervatten', vertelde ze tegenover Pulzo.

Als kind was ze al sportief. Ze deed aan fietsen, aan basketbal, aan fitness. 'Ik ga nog steeds regelmatig naar de sportschool. Dat is op dit moment mijn beste vriend. Ik let altijd goed op mijn voeding. Wat en hoe? Die geheimen houd ik het liefst voor me. Maar sport zal altijd een goede bondgenoot blijven als het gaat om het lichaam mooi en gezond te houden.' 



Ze volgde het voetbal ook al voordat ze een relatie kreeg met Uribe. 'Maar, niet één ploeg bijzonder. Ik was ook geen fan van een bepaalde club. Ik steunde vooral de nationale ploeg van Colombia. Nu steun ik mijn man overal waar ik kan. Het liefst zou ik in elk stadion aanwezig zijn waar Matheus speelt. Maar, dat gaat natuurlijk niet. Ik ben zeker trots op wat hij allemaal heeft bereikt. Vooral toen hij twee jaar geleden international werd.'

Drie jaar geleden ontmoetten de twee elkaar. In 2016 trouwden ze. In Esteban kregen ze al snel een zoontje en vorig jaar werd ook dochter Antonia geboren. Het weerhield Alvarez Garcia er niet van om haar modellenwerk op te pakken. Diverse bekende merken hebben haar alweer gestrikt.



Nu het WK voor Colombia voorbij is, heeft ze ook weer meer ruimte voor opdrachten.

Op haar social media kent ze enorm veel volgers. Op Twitter heeft ze er bijna twaalfduizend. Instagram is haar booming kanaal. Daarop heeft ze via haar account @cindyalvarezgarcia989 nu ruim 209.000 volgers. Daarop is ze ook erg actief. Zo postte ze al ruim 8.100 foto's op haar account. Nu de hele wereld door het WK kennis met haar heeft kunnen maken, zal dat aantal ongetwijfeld nog verder groeien.



Señor GRACIAS por este aprendizaje tan hermoso, por los momentos tan grandiosos que nos diste en este mundial, es inimaginable lo que uno puede sentir y lo que genera ver un equipo completo dándole felicidad a un país entero, con el amor que siento por ti @matheus_uribe y por el amor que siento por mi país GRACIAS INFINITAS SEÑOR porque quienes somos nosotros para reprochar tu voluntad y eres tú quien nos glorifica y no das todo lo que hoy tenemos y vivimos... vamos, vamos colombia 🇨🇴 vamos mi amor 🙌🏻 esto no termina acá, esta es la puerta a lo que DIOS no prometió y recuerda que tenemos sueños y unas ganas que no nos deja dormir 💪🏻 ha sido la experiencia más gratificante y gloriosa que hemos podido sentir, sé qué hay aprendizajes muy dolorosos en nuestras vidas pero de ellos salimos triunfantes y más más fuertes. TE AMO ♥️ acá no acaba nada, acá se abre una puerta 🚪 inmensa a la victoria de nuestras vidas. ESTAMOS MUY ORGULLOSOS DE TI 💪🏻🇨🇴 DIOS ES FIEL Y EL NOS LO PROMETIO lo estamos viviendo 🙏🏻🌻 siempre hay que creer ♥️😍💪🏻 siempre hay que tener fe 🙌🏻♥️ @matheus_uribe
A post shared by CINDY ALVAREZ GARCIA (@cindyalvarezgarcia989) on


(Suriname Mirror/ElfVoetbal/Instagram/Pulzo)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten