woensdag 15 november 2017

NH-minister Dodson: 'Bij elke reshuffeling komt mijn naam voor'

President Bouterse zou plannen hebben voor een reshuffeling binnen zijn ministersploeg


Het Dagblad Suriname bericht vandaag, woensdag 15 november 2017, onlangs vernomen te hebben 'van zijn bronnen', dat er mogelijk binnenkort een reshuffeling zal plaatsvinden binnen het ministersteam van president Desi Bouterse.

Volgens informatie zal minister Regilio Dodson (Natuurlijke Hulpbronnen-NH) het veld moeten ruimen, terwijl Ferdinand Welzijn (Handel, Industrie en Toerisme) wordt overgeplaatst naar NH. Minister Dodson zelf weet van niets.

'Ik ben het al gewend. Bij elke reshuffeling komt mijn naam voor. Ik heb helemaal geen idee. De persoon die hiervoor verantwoordelijk is, is de president. Die heeft op geen enkele manier naar mij toe laten blijken dat ik weg moet. Naar mij toe is er persoonlijk geen enkele beweging', stelt Dodson.

Hij benadrukt niet te stellen dat hij wel aanblijft zitten als minister. Hij is gewoon niet op de hoogte van mogelijke veranderingen. 'Het gaat snel. Als het zo is, zal de gemeenschap weten wat het is', aldus de bewindsman.

In februari 2017 is de eerste reshuffeling binnen de huidige regering geweest. Het streven is om de tweede reshuffeling voor 25 november af te ronden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten