zondag 10 maart 2019

Júlia Horta, 24, wint de grote finale van Miss Brazilië 2019

Horta vertegenwoordigt Brazilië bij Miss Universe verkiezing



Júlia Horta, 24, won zaterdagavond 9 maart 2019 de grote finale van Miss Brazilië 2019. De show eerde de jonge vrouw van Minas Gerais als de nieuwe vertegenwoordigster van Brazilië bij de Miss Universe verkiezing. 


Zeer zelfverzekerd op de catwalk en tijdens de interviews, won Júlia de harten van de jury, bestaande uit Alexandre Herchcovitch, Marcos Proença, Wanderley Nunes, Luiza Brunet, Rachel Maia, Natália Guimarães, Monica Salgado, Taciele Alcolea, Ricky Hiraoka en Leila Schuster.

Toen haar werd gevraagd naar het geheim van het domineren van het podium, antwoordde de brunette: 'Als er iets is dat ik tegen iemand zou kunnen zeggen, dan is het: Investeer in zelfkennis, het transformeert je.' 




Met een sterk publiek op sociale netwerken is de opvolgster van Mayra Dias ook een digitale beïnvloedster en vaak geeft ze haar volgerst stijltips en empowerment boodschappen.

Nu, verkozen tot Miss Brazil, wil Julia meer vrouwen bereiken. 'Sinds de staatsverkiezing had ik mijn doel al in de handen van God gelegd, ik vertrouw Hem meer dan wie dan ook, en nu is het mijn doel om die titel echt te gebruiken om mensen te helpen. Neem boodschappen aan van liefde en empathie', zei ze.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten