vrijdag 16 maart 2018

Problemen bij Aqualectra op Curaçao met de facturering aan klanten opgelost

Aqualectra gaat nieuwe facturen verzenden voor de maand januari


Aqualectra heeft de problemen met de facturering aan klanten opgelost, zo laat de overheids-nv weten, aldus het Antilliaans Dagblad vandaag, vrijdag 16 maart 2018. 

De problemen ontstonden toen het bedrijf de data van een oud naar een nieuw systeem moest overbrengen. Daardoor waren er problemen met de facturering voor de maanden januari en februari 2018. Klanten hebben facturen over de maand januari gekregen die naar nu blijkt gecorrigeerd moeten worden.

Aqualectra gaat nu nieuwe facturen verzenden voor de maand januari.

Klanten die al eerder een factuur voor januari hebben gekregen, moet de rekening als niet-verzonden beschouwen. Voor de administratie telt de tweede en niet de eerste factuur van januari. Betalingen die aan de hand van de eerste factuur voor januari zijn gedaan, worden bij de tweede verrekend. Op dit moment worden de facturen over de maand februari gemaakt.

Huishoudens waar de meterstand voor de periode maart al is opgenomen, ontvangen de nota’s voor de maanden februari en maart tegelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten