Niet alleen mensen die een kaartje hebben gekocht, maar ook leveranciers zijn de dupe van het afblazen van het Curaçao Ponton Festival vorige week. Advocaat Murray heeft namens een vijftal klanten organisator Sumusica Curaçao bv gesommeerd te betalen voor geleverde diensten of donaties terug te storten.
Murray vandaag, 13 april 2018, in het Antilliaans Dagblad: 'Het gaat om bedragen die variëren van 10.000 gulden sponsoring tot 30.000 gulden aan een leverancier.'
De advocaat hekelt vooral het feit, dat de organisatie en managing director Gìsgard Felida nauwelijks communiceren met betrokkenen. Murray kan zich voorstellen dat een deel van de inkomsten uit kaartverkoop en sponsorgelden is uitgegeven aan de vooruitbetaling en onkostenvergoeding van artiesten.
'Ik begrijp ook dat het tijd vraagt om te organiseren hoe en waar het geld wordt terugbetaald. Maar, er is nu een week verstreken, dan verwacht je meer duidelijkheid.'
Aan Dolfijn FM liet een gedupeerde gisteren inderdaad weten van Felida bericht te hebben gekregen dat terugbetaling niet mogelijk is, omdat er geen geld is. 'We zoeken een oplossing en zodra we die hebben gevonden zullen we laten weten hoe mensen hun geld kunnen terugkrijgen', schrijft Felida. Vorig week kondigde Sumusica nog aan deze week duidelijkheid te geven over de restitutie van de betalingen voor kaartjes.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten