vrijdag 13 april 2018

Curtis betuigt spijt...

'Ik ben onder andere naar Maisha Neus onaangenaam geweest'

'Dit is niet de persoon die ik wil zijn'


Curtis Hofwijks zat vanmorgen, vrijdag 13 april 2018, niet op het Onafhankelijkheidsplein om te protesteren, maar om spijt te betuigen. Dat meldt de Ware Tijd. De man die begon met de soloprotesten in november 2015 zegt sorry tegen de samenleving en in het bijzonder tegen Imilioh Lens, Priscilla Dawsa en Maisha Neus, omdat hij van oordeel is, dat hij op sommige momenten onaangenaam is geweest naar deze personen en ook anderen. 

Met een bord waarop prijkt 'Sorry' zat hij op het Onafhankelijkheidsplein. Dit besluit nam hij, nadat hij aan zelfreflectie had gedaan. Hij heeft een uur op het plein gezeten en is rond negen uur vertrokken.

'Ik vond het nodig op deze manier te corrigeren', zegt Hofwijks. Hij zegt, dat hij de afgelopen periode te veel ruimte heeft gegeven aan emoties en frustraties. 'Dit is niet de persoon die ik wil zijn. Ik streef ernaar om iemand te zijn die elke ziel inspireert het beste uit zich zelf te halen.'



Geen opmerkingen:

Een reactie posten