Dash-8 kon niet op tijd geleverd worden
Twee dagen later dan aangekondigd en niet drie, maar twee keer per
dag vliegt Aruba Airlines op Curaçao.
De maatschappij moest hals over kop een ander toestel inzetten,
omdat de Dash-8 niet op tijd geleverd kon worden.
Dat heeft Francisco ‘Frank’ Arendsz, accountable manager bij Aruba
Airlines, gisteren uitgelegd tijdens een persconferentie op de
Curaçaose Luchthaven Hato, zo bericht vandaag, zaterdag 28 oktober 2017, het Antilliaans Dagblad.
In plaats van met de Dash-8 worden de
vluchten tussen Aruba en Curaçao nu via een wet lease met het Canadese
Voyageur Airways uitgevoerd met een Bombardier CRJ200 die eveneens plaats
biedt aan 50 passagiers.
Omdat op het laatste moment een oplossing moest worden gezocht, konden de
vluchten van maandag 23 en dinsdag 24 oktober niet doorgaan.
Volgens Arendsz is
Aruba Airlines direct gestopt met de verkoop van tickets toen duidelijk werd dat de
bestelde Dash-8 niet op tijd zou aankomen. 'Er waren nog niet veel boekingen. We
hebben de betreffende mensen direct gebeld. Zij zijn overgeboekt naar een andere
dag of kregen het geld terug dat zij hadden betaald voor het ticket.'
Geen opmerkingen:
Een reactie posten