Dolph van Stapele en Ronald Nije Fisheye van Advertising/BuckleUp hebben de Zilveren Addy gewonnen voor de pindakaas televisiereclame die zij maakten voor opdrachtgever Sekat/Unilever Curaçao. Ze wonnen de prijs donderdag tijdens de uitreiking van de American Advertising Awards en kregen deze uit handen van de gerenommeerde American Advertising Federation (AAF). Dit berucht het Antilliaans Dagblad zaterdag 9 maart 2019.
Bij deze jaarlijkse awardshow worden prijzen uitgereikt voor het meest aansprekende reclamewerk.
Doordat Fisheye Advertising /BuckleUp deze prijs heeft gewonnen, zijn ze automatisch genomineerd voor de volgende ronde.
Bas Nuissl, creatief directeur BuckleUp over deze prijs: 'Het is een grote eer om deze prijs te winnen. De commercial is puur gemaakt voor de Curaçaose markt. En dat we met deze televisiereclame meteen een prijs winnen voor de totale Caribische markt van 44 miljoen inwoners is exceptioneel. Daarnaast zijn we als awardwinners automatisch genomineerd voor de volgende ‘ronde’ van de American Advertising Awards. Een commercial in het Papiaments waarover de hele top jury in Miami zich moet buigen.'
Maarten Deurloo, commercieel manager Sekat, distributeur van Calvé Pindakaas: 'Vanaf dag één dat we deze commercial gingen maken, hadden we een goed gevoel. Maar, dat de commercial een Addy zou winnen voor de totale Caribische markt ging natuurlijk ook ons voorstellingsvermogen ver te boven. Nu hopen we natuurlijk dat we via Florida over een paar weken ook in New York in de prijzen vallen.'
Fisheye Advertising/BuckleUp is bekend op Curaçao van televisiereclames en reclamecampagnes voor onder andere Ennia, Banco di Caribe en het Algemeen Pensioenfonds Curaçao (APC).
Geen opmerkingen:
Een reactie posten