donderdag 19 juli 2018

Het corporate image van de EBS....

EBS snoeit boom in Plutostraat, beschadigt schutting, ruimt takken niet op en vergoedt schade niet


De EBS (Energie Bedrijven Suriname) wil volgens haar visie en missie corporate image uitstralen. Dat wil onder andere zeggen, dat het voor directeur Rabin Parmessar en zijn personeel belangrijk is dat de stakeholders, waaronder klanten en de bevolking, in het algemeen tevreden zijn, zo schrijft het Dagblad Suriname vandaag, donderdag 19 juli 2018.

Met voren gaande in het achterhoofd werd het Dagblad Surinamer door een bewoner van de Plutostraat in Paramaribo-Noord uitgenodigd om vast te leggen en onder de aandacht van de samenleving te brengen, dat het imago van een bedrijf niet alleen wordt bepaald door haar werkzaamheden vanuit prachtige, smaakvol ingerichte en luchtgekoelde kantoren.

'Dat de EBS no sabi a fini fu a wroko, is af te lezen van de foto van een boom op het trottoir die een paar weken geleden werd gesnoeid, omdat het de elektriciteitskabels hinderde. Het bedrijf verzuimde echter om de takken en bladeren op te ruimen.’ 

De EBS stelt zich steevast op het standpunt, dat zij geen opruimingsdienst heeft. ‘Het opruimen moet geschieden door de overheid.’

Bij het snoeien werd de schutting beschadigd, maar de EBS draait ook niet op voor de kosten. Wel wil de EBS bij weggebruikers, die een lantaarnpaal beschadigen en omverrijden, de kosten verhalen. Dit, ondanks het feit dat in veel gevallen de palen pal grenzend aan de rijweg zijn geplaatst, waardoor er voor het verkeer weinig ruimte is om uit te wijken of te manoeuvreren onder bepaalde verkeersomstandigheden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten