donderdag 26 oktober 2017

Peru wil met speciale Chinese website toeristen uit China lokken

Nieuw digitaal platform biedt informatie over geweldige toeristische locaties in Peru


Peru's Export en Toerisme Promotie Raad (PromPeru) heeft een nieuwe website gelanceerd die uitsluitend voor China is ontwikkeld met het doel om haar digitale marketingstrategie in de Aziatische gigant uit te breiden. De inhoud van deze website (Perutravel.cn) is in wezen gericht op het voldoen aan de eisen en voorkeuren van de Chinese toeristen, aldus vandaag, donderdag 26 oktober 2017, het Peruaanse persbureau Andina

 
In de afgelopen jaren heeft de Inca-natie veel belangstelling gehad om Zuid-Amerika's topbestemming voor Chinese bezoekers te worden. Met dit doel heeft PromPeru maatregelen geïmplementeerd, zoals het creëren van een e-learning tool voor WeChat, de voornaamste instant messengerapp van China.

Opgemerkt moet worden, dat dit initiatief er al voor heeft gezorgd, dat 739 Chinese reisagentschappen meer leren over de toeristische bestemmingen van het Inca-land.

Het nieuwe digitale platform biedt informatie over geweldige toeristische locaties in Peru - naast Machu Picchu - en een breed scala aan culturele en avontuurlijke activiteiten.

De website toont ook attracties, waaronder cruises waarmee de Peruaanse Amazone ontdekt kan worden, musea en architectonische complexen die door UNESCO zijn erkend, evenals de mogelijkheid om van de wereldberoemde Peruaanse gastronomie te genieten.

Het is ook vermeldenswaard voor Chinese burgers - die geldig visa hebben voor de Verenigde Staten, Canada, Engeland, Australië of de Europese Unie - dat zij Peru maximaal 180 dagen kunnen bezoeken. Als gevolg daarvan verdubbelde het aantal Chinese toeristen in Peru tussen 2013 en 2016.


(Suriname Mirror/Andina)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten