Nieuw digitaal platform biedt
informatie over geweldige toeristische locaties in Peru
Peru's Export en Toerisme Promotie Raad (PromPeru) heeft een
nieuwe website gelanceerd die uitsluitend voor China is ontwikkeld met het doel om
haar digitale marketingstrategie in de Aziatische gigant uit te
breiden. De inhoud van deze website (Perutravel.cn) is in wezen gericht
op het voldoen aan de eisen en voorkeuren van de Chinese toeristen, aldus vandaag, donderdag 26 oktober 2017, het Peruaanse persbureau Andina
In
de afgelopen jaren heeft de Inca-natie veel belangstelling gehad om
Zuid-Amerika's topbestemming voor Chinese bezoekers te worden. Met dit
doel heeft PromPeru maatregelen geïmplementeerd, zoals het creëren van
een e-learning tool voor WeChat, de voornaamste instant messengerapp van
China.
Opgemerkt moet worden, dat dit initiatief er al voor heeft gezorgd, dat 739 Chinese
reisagentschappen meer leren over de toeristische
bestemmingen van het Inca-land.
Het nieuwe digitale platform biedt
informatie over geweldige toeristische locaties in Peru - naast Machu
Picchu - en een breed scala aan culturele en avontuurlijke activiteiten.
De website toont ook attracties, waaronder cruises waarmee de Peruaanse
Amazone ontdekt kan worden, musea en architectonische complexen die door UNESCO zijn erkend, evenals de mogelijkheid om van de wereldberoemde Peruaanse
gastronomie te genieten.
Het is ook vermeldenswaard voor Chinese burgers - die geldig visa hebben voor de Verenigde Staten, Canada,
Engeland, Australië of de Europese Unie - dat zij Peru maximaal 180 dagen kunnen bezoeken. Als gevolg daarvan verdubbelde het
aantal Chinese toeristen in Peru tussen 2013 en 2016.
(Suriname Mirror/Andina)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten