zaterdag 13 januari 2018

Weer jokkende kandidate gemeenteraadsverkiezingen Amsterdam op lijst BIJ1 van Sylvane Simons

Kandidaat-lid Ana Paula Lima zou niet eerlijk zijn over haar werk als prostituee


De Telegraaf en GeenStijl.nl berichten, dat opnieuw een kandidate op de politieke lijst van Sylvana Simons lijkt te jokken over haar verleden. Het kandidaat-lid Ana Paula Lima zou niet eerlijk zijn over haar werk als prostituee. De Amsterdamse gemeentepartij BIJ1 kampte de afgelopen weken al met rumoer rond ’oud-psychiater’ Cailin Kuit, die nooit psychiater bleek te zijn geweest. Ze trad deze week terug als kandidaat-raadslid. Nu is er commotie over de nummer twee van de lijst, Ana Paula Lima.

Van haar dook deze week een profiel op bij prostitutiewebsite Kinky.nl. Ze bood daar haar diensten aan als transseksuele vrouw.

Donderdagavond verklaarde Lima op de partijsite dat het om een vals profiel ging. 'Iemand heeft op de één of andere manier foto’s van mij weten te bemachtigen en deze foto’s misbruikt.'

Wel gaf ze toe lang geleden in de prostitutie te hebben gewerkt. Toen ze in 2003 uit Brazilië naar Europa vluchtte, had ze uit armoede geen andere mogelijkheid. 'De maatschappij had die keuze voor mij gemaakt. Om naar Europa te vluchten, moest ik als sekswerker aan de slag. Ik kon als transgender nergens een reguliere baan vinden. Ik doe het sekswerk al heel lang niet meer. Ik vecht voor deze groep mensen, ik ben trots op hen.'

Op een site voor prostitueebezoekers zijn echter klantrecensies te vinden van recente datum. Bezoekers verbazen zich over het feit, dat het profiel op Kinky.nl opeens is verdwenen.

Een van de tevreden klanten stelt vast dat de profielfoto’s kloppen met wat hij in de werkelijkheid aantrof. 'De foto’s zijn echt.' 'Ze liegt er lekker op los', merkt een ander op. 'Eergisteren stond ze nog op Kinky en nu is het volgens haar zelf opeens jaren geleden dat ze dit werk deed. Juist door afstand te nemen en je te schamen voor dit werk, zet ze sekswerkers in een kwaad daglicht. Terwijl zij zegt voor hen op te komen.'

(Bron foto:.shemalewiki.com)

Partij BIJ1 en Lima weerspreken de aantijgingen niet. Ze geven ’geen commentaar’.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten